Gyakori kérdések
Miért nem lehet bankártyával fizetni a felületen?
Számos esetben a kívánt termék beérkezése elhúzódik,vagy esetlegesen megszűnik.Ez esetben alternatív terméket ajánlunk fel elfogadásra és ezzel megelőzzük az esetleges kellemetlenséget.
Miért csak a feltüntetett szűkös idősávban tudom átvenni a rendelt terméket a telephelyen?
Elsősorban kiszállítással foglalkozó vállalkozás vagyunk és kellett szabnunk egy idősávot,amikor a termékeket ki tudjuk adni.Előzetes telefonos egyeztetéssel rugalmasabb átvételi időpontot tudunk biztosítani.
Hol találom az adott termékhez kapcsolódó tetőt,aljat vagy más egyéb kompatibilis terméket?
A felületen,ha rákattint a termékre,akkor egy részletesebb információt kap és egy nagyobb képet,ha itt legördíti,akkor megpillantja a hozzá kapcsolódó terméketi is.
Miért nem utalhatom egyből a megrendelt termékek végösszegét?
Rendelése feldolgozásához és az Önnel való esetleges egyeztetés miatt időre van szükség.Amikor ez megtörtént díjbekérőt küldünk,ami alapján tudja utalni az összeget.
Miért nincs raktáron a termék,ha rendelhető státuszt látok?
Abban az esetben van a termék raktáron,amennyiben raktáron státuszt lát a terméknél feltüntetve.Cégünk a termékek jelentős részét komissiózva szerzi be és értékesíti viszonylag gyors kiszolgálási idővel,ezért a rendelhető termék státusz esetében egyeztetés szükséges a vásárlóval,mert előfordulhat,hogy a beérkezési idő kitolódik,vagy a termék beszállítói,gyártói visszajelzésre meg is szűnik.
Hogyan tudom kihelyezni a Sanitech ikont mobiltelefonom főképernyőjére?
Megnyitja az oldalt, majd lent a középső ikon (négyzet benne egy felfelé mutató nyíl) és kiválasztja a lehetőségeknél a főképernyőhöz adást. Innentől kezdve az ikonra kattintva közvetlenül be tud lépni.
Mit jelent az előrendelhető státusz?
Hasonló opció a rendelhető státusz mechanizmusára értendően,de várhatóan a termék beszerzése kitolódik,vagy adott esetben csak a vásárló kedvéért rendeljük kizárólagosan.Ez esetben többnyire bekérjük a termék értékét előreutalással a vásárlótól.
Meg tudom tekinteni előzetesen a megrendelni kívánt terméket?
Telephelyünkön hétköznaponként délelőtt 10-12 óra között és telefonos egyeztetést megelőzően.
Van Önöknek üzlete,ahol készpénzért tudok vásárolni?
A Sanitech üzlettel nem rendelkező házhozszállítással foglalkozó vállalkozás.Személyes átvétel esetén a rendelést a webshopban kérjük leadni legalább az átvételt megelőző napon és ez esetben előreutalni a rendelés ellenértékét a küldött díjbekérő alapján.Az átvétel időpontja hétköznaponként délelőtt 10-12 óra között van.Eltérő időpont esetén telefonos egyeztetéssel rugalmassabbá tudjuk tenni az átvétel időpontját.
Hol találom a termékek tanusítványát?
A termékre kattintás során a termék alatti részen találja a hozzá csatolandó biztonsági adatlapot,vagy tanusítványokat.