Általános Szerződési Feltételek

A sanitech.hu domain alatt megjelenő webáruházat működteti:Sanitech Hungary Kft. /a továbbiakban Eladó, vagy Értékesítő/
Székhely:1112 Budapest,Kánai út 5.
Telephely:
Adószám:22983116-2-43
Cégjegyzékszám:01-09-947616

Cégbíróság:Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai szám:
Számlaszám:10300002-10518887-49020012
Cégképviseletre egyedül is jogosult:Hajdu Attila, ügyvezető igazgató

A Sanitech áruházban a vásárlási feltételek a kövekezőek:

Sanitech

A Sanitech üzlettel nem rendelkező, házhozszállítással foglalkozó vállalkozás.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.A kosárral kapcsolatos információkat folyamatosan látja a vásárló a kosár címke alatt lévő mezőben,ahol módosítani is és javítani is tudja rendeléseit.Miután a kosár „Megrendelés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget,itt vásárlóink szintén leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Adott esetben a termék mellett kartonos kedvezmény százalékosan fel van tüntetve. Ez a kosár végösszegében nem jelentkezik, de a kiállított számlában mindenképpen érvényesítésre kerül.

Rendelés

Rendelését webáruházunkon keresztül bonyolíthatja le valamint telefonon és e-mailben egyaránt leadhatja a honlapon feltüntetett elérhetőségek bármelyikén.Amennyiben első vásárló az adatok pontossága miatt rendelését írásban vagy a webshopon keresztül tudja leadni.

Telefonos rendelésfelvétel: Hotline munkanapokon 7-17 óráig

E-mail-es rendelésfelvétel: Non Stop

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy rendszerünk nem jelzi a pontos raktárkészletet,ezért a megrendelt termék bizonyos esetben még nincs raktáron,esetlegesen már megszűnt.Ez a szállítás,valamint a vásárlás időpontját és kimenetelét befolyásolhatja. Ezt mindig visszajelezzük Önöknek a rendelést követően a részünkre megadott elérhetőségeken.

Komissió termékek esetén,amit nem tartunk raktáron és kifejezetten a vásárlónak rendelünk meg, a mennyiségi és minőségi igény szerint,ezeket előrejelezzük a vevő által megadott e-mail címen, a várható beérkezéssel kapcsolatos információval együtt. Ezen termékek fizetése díjbekérő utalásával történik,amely után előlegszámlát állítunk ki,majd a termék beérkezése után végszámlával szállítunk ki.

A rendelés elküldése

A „Megrendelés”gomra kattintva,a vásárlónak,lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.és
az utóbbi esetben elfogadja a „Vásárlási feltételek”-et illetve az „Adatvédelmi és jogi nyilatkozat”-ot és
megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Vásárlás” gombra.
Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned.

Ezután a négy lépést követve első lépésként leellenőrizheti a kosár tartalmát,amelyet javíthat módosíthat,esetlegesen tovább vásárolhat.

Második lépésként megadja a vásárláshoz szükséges adatokat és amennyiben nem regisztrált,abban az esetben beírja az ellenörző kódot és tovább lép.

Harmadik lépésként kiválasztja a számára megfelelő fizetési illetve számlázási módot és tovább lép.

Negyedik lépésként leellenőrízheti rendelését,amelyet visszalépés során még javíthat módosíthat.

Abban az esetben,ha mindent rendben talál,elküldheti rendelését.

A termék megjelenésénél a termék adatai alatt látja a vásárló az adott termék aktuális státuszát az alábbiak szerint.

– Rendelhető: a terméket nem tartjuk minden esetben raktáron, ezért az ár is változhat, illetve bizonyos esetekben megszűnik, illetve már megszűnt, ami különösen az egyedi speciálisan a vásárlónak külföldről rendelt termékekre vonatkozik. A speciális termékek megrendelése előtt díjbekérőt küldünk a termék aktuális árával, amit előtte egyeztetünk a vásárlóval minden esetben a termék várható beérkezésével együtt. Az összeg utalása után válik aktuálissá a rendelés. Ezzel kapcsolatos információk a beszállító aktuális visszajelzése után jut tudomásunkra. Amennyiben nem speciális a rendelhető termék az esetek nagy százalékában szállítjuk Budapest területén belül a rendelést követő munkanapon, vagy  feladjuk az általunk szerződött futárcégnek, aminek részleteiről olvashatnak bővebben a vásárlási útmutatóban. A szállítás meghiúsulhat bizonyos külső nem várt körülmények miatt, amelyekről értesítjük a vásárlót az általa megadott elérhetőség valamelyikén.

– Előrendelhető: a termék megrendelése után értesítjük a vásárlót, hogy várhatóan mikor érkezik be a rendelt termék és mikor tudjuk részére eljuttatni, miután egyeztettünk az esetleges árváltozásról is. A szállítás meghiúsulhat bizonyos külső nem várt körülmények miatt, esetlegesen beszállítói visszajelzés után, amelyekről értesítjük a vásárlót az általa megadott elérhetőség valamelyikén.

– Nem rendelhető: a termék várhatóan nem lesz a közel jövőben, vagy meg is fog szűnni. A kosárba gomb ilyen esetben inaktív, ami meggátolja a termék rendelését.

– Ajánlatkérés: A termék melletti ajánlatkérő részben a vásárló kitölti, majd elküldi a kérdését az adott termékről, amit megválaszolunk neki az általa megadott elérhetőségen.

- Komissió termék: Előfordulhat,hogy hosszabb a beérkezési idő a termék esetében.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatóak,azonban az árváltoztatás jogát minden esetben fenntartjuk.A webáruházban található termékek nagy részét nem tartjuk raktáron,ezért a termékek árai nagy mértékben függnek az aktuális beszállítói visszajelzésektől. Az árak forintban megadott bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák,azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.A szállítási költség aktuális díjszabása a rendelési értéktől függően sávosan van meghatározva,amit a rendszer a rendelés véglegesítése előtt automatikusan feltüntet.Az aktuális díjszabásról a vásárló a szállítás menüpontban részletesen tájékozódhat egy táblázatban feltüntetve bruttó árakon,amelyek megtalálhatóak a Vásárlási útmutató-ban is. Amennyiben a webáruházban hiba,hiányosság vagy változás lép fel a termékekkel vagy az árakkal kapcsolatban, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a webáruházban elküldött rendelés feldolgozása során fellépő hiba,hiányosság vagy változás felismerése után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról, árváltozásokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és bizonyos esetekben,amennyiben telefonon nem sikerül felvenni a kapcsolatot (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási és utánvét költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

Személyes átvétel esetén a fizetés e-mail-ben elküldött díjbekérő alapján előreutalással történik. Rendelését hétköznaponként délelőtt 10-12-ig tudja átvenni telephelyünkön,amit a kapcsolat főmenüben talál a webáruházban. Amennyiben más időpontot kérne, jelezze felénk telefonon. Személyes átvétel esetén szállítási díjat nem számítunk fel.

A Sanitech Express Budapest kerületeiben, illetve Budaörsön ingyenesen szállít bruttó 20 000 Ft értékhatár felett a rendelést követő munkanapon.

A bruttó 20 000 Ft értékhatár alatti rendelések esetében, megbízható partnerünkön, a GLS Hungary Kft-n keresztül juttatjuk el Önökhöz. A megrendelt termék a feladást követő munkanapon jut el a vásárlóhoz,ami változhat a futárcég logisztikájától függően. A szállítás díja bruttó 1500 Ft.

Az Ország vidéki területeire történő rendeléseket, megbízható partnerünkön, a GLS Hungary Kft-n keresztül juttatjuk el Önökhöz a feladást követő munkanapon,ami változhat a futárcég logisztikájától függően.

  • A szállítási díj a számlán szerepel, amit külön tételként tüntetünk fel.
  • A bruttó szállítási díjak a rendelés értékhatárától függően az alábbiak szerint változnak az ország vidéki területeire való szállítás során.
  • 0-15000Ft-ig:1500 Ft
  • 15000Ft-150000Ft-ig:2500 Ft
  • 150000Ft-200000Ft-ig:3000 Ft
  • 200000-tól:3500 Ft
A nagy terjedelmű, extrém súlyú, kivételes összetételű, egyszerre kiemelkedően nagy darabszámú csomag esetén egyedi árat adunk, amit szállítás előtt feltétlenül jelzünk.

Az Ország vidéki területeire, az egy raklap, illetve az egy raklapnál nagyobb rendelés esetén  a szállítási díj bruttó 12000 Ft/raklap!

A szállítás „A” „B” „C” napos tagolással történik.

„A” nap: A rendelés leadása e-mail-ben, telefonon vagy webáruházon keresztül 18 óráig.

„B” nap: A megrendelt áru beszállítása a futárszolgálat telephelyére.

„C” nap: A termék leszállítása, átadása az Ön telephelyére.

Külföldre történő rendelést csak előre utalással teljesítünk.A szállítási díj a számlán szerepel, amit külön tételként tüntetünk fel,egy kalkuláció után,amiről előzetesen értesítjük a vásárlót. Ennek díjszabását itt találják meg.

Reklamációval, kérdéssel vagy véleménnyel kapcsolatban az sanitech@sanitech.hu email címen, telefonon, a 06 30-977-87-99-es számon, vagy személyesen, ügyfélszolgálatunkon várjuk jelentkezését.
Minden e-mailre legkésőbb két munkanapon belül választ adunk.

A termék szállítási idejét és az egyéb felmerülő költségeket a webáruház ismerteti a visszaigazoló e-mail-ben található a vásárló által beírt elérhetőségek valamelyikén. A szállítás időpontjáról és az egyéb költségekről lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található a webáruház által megadott elérhetőségek valamelyikén,amennyiben esetlegesen nem kapott választ műszaki vagy egyéb okok miatt.
Szállítási mód: GLS Hungary futárszolgálat.
Kiszállítási idő: Alapesetben 1 munkanap, ettől való eltérés esetén a vásárlót erről értesítjük. A GLS Hungary futárszolgálat kettő alkalommal kísérli meg a kézbesítést díjtalanul, amennyiben az nem sikerült, a további kísérlet költségei a vásárlót terhelik, ha a futár nem tudja elérni a vásárlót a rendelés során megadott telefonos elérhetőségen.
A GLS Hungary futárszolgálat nem vállal felelősséget, valamint garanciát a törékeny termékek szállításáért, ebből kifolyólag a Sanitech webáruház sem vállal felelősséget, valamint garanciát a futárszolgálat által kiszállított törékeny termékek szállítására.
Szállítási díjak: A Vásárlási Feltételekben illetve a Vásárlási Útmutatóban lévő díjtáblázatban található.
Külföldre egyedi megbízás alapján szállítunk.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A szállítástól elállás
Ha a Sanitech webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a vásárlástól számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő Sanitech webáruház köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. Kormányrendelet szövege letölthető a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Sanitech Webáruház tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld a Sanitech webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Kapcsolat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában a honlapon megadott e-mail címen kerülhet sor.

Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!