GYAKORI KÉRDÉSEK

Számos esetben a kívánt termék beérkezése elhúzódik,vagy esetlegesen megszűnik.Ez esetben alternatív terméket ajánlunk fel elfogadásra és ezzel megelőzzük az esetleges kellemetlenséget.

Elsősorban kiszállítással foglalkozó vállalkozás vagyunk és kellett szabnunk egy idősávot,amikor a termékeket ki tudjuk adni.Előzetes telefonos egyeztetéssel rugalmasabb átvételi időpontot tudunk biztosítani.

A felületen,ha rákattint a termékre,akkor egy részletesebb információt kap és egy nagyobb képet,ha itt legördíti,akkor megpillantja a hozzá kapcsolódó terméketi is.

Rendelése feldolgozásához és az Önnel való esetleges egyeztetés miatt időre van szükség.Amikor ez megtörtént díjbekérőt küldünk,ami alapján tudja utalni az összeget.

Abban az esetben van a termék raktáron,amennyiben raktáron státuszt lát a terméknél feltüntetve.Cégünk a termékek jelentős részét komissiózva szerzi be és értékesíti viszonylag gyors kiszolgálási idővel,ezért a rendelhető termék státusz esetében egyeztetés szükséges a vásárlóval,mert előfordulhat,hogy a beérkezési idő kitolódik,vagy a termék beszállítói,gyártói visszajelzésre meg is szűnik.

Hasonló opció a rendelhető státusz mechanizmusára értendően,de várhatóan a termék beszerzése kitolódik,vagy adott esetben csak a vásárló kedvéért rendeljük kizárólagosan.Ez esetben többnyire bekérjük a termék értékét előreutalással a vásárlótól.

Telephelyünkön hétköznaponként délelőtt 10-12 óra között és telefonos egyeztetést megelőzően.

A Sanitech üzlettel nem rendelkező házhozszállítással foglalkozó vállalkozás.Személyes átvétel esetén a rendelést a webshopban kérjük leadni legalább az átvételt megelőző napon és ez esetben előreutalni a rendelés ellenértékét a küldött díjbekérő alapján.Az átvétel időpontja hétköznaponként délelőtt 10-12 óra között van.Eltérő időpont esetén telefonos egyeztetéssel rugalmassabbá tudjuk tenni az átvétel időpontját.

A termékre kattintás során a termék alatti részen találja a hozzá csatolandó biztonsági adatlapot,vagy tanusítványokat.